0
يکشنبه 7 تير 1405-14:23
صعود مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال کشور
تیم فوتبال مس شهربابک با کسب پیروزی ارزشمند مقابل نیروی زمینی تهران، سه هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ دستهاول فوتبال کشور، صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.
به گزارش روایت نامه به نقل از پایگاه خبری مسپرس، شاگردان قاسم شهبا در تیم فوتبال مس شهربابک در هفته سیویکم رقابتهای لیگ دستهاول، در دیداری حساس و خانگی با تکگل دقایق پایانی محمدحسین باصری موفق شدند نیروی زمینی تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و برای نخستینبار در تاریخ این باشگاه، جواز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را بهدست آورند.
مس شهربابک تا پایان هفته سیویکم با ثبت ۱۷ پیروزی، ۱۰ تساوی و تنها ۴ شکست، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت و با اقتدار صعود خود را قطعی کرد.
پایگاه خبری مسپرس این موفقیت بزرگ را به دستاندرکاران باشگاه مس شهربابک، مردم شریف و ورزشدوست شهربابک، خانواده بزرگ صنعت مس، کارکنان و کارگران پرتلاش شرکت و همچنین همه فوتبالدوستان استان کرمان تبریک میگوید و برای این تیم در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.