به گزارش روایتنامه به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و همزمان با ایام محرم، ۶۴ نفر از کارکنان شرکت فولاد غدیر نیریز با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون مستقر در بهداری شرکت، ۲۸ هزار و ۸۰۰ سیسی خون اهدا کردند.
در ادامه این برنامه، دکتر تازش، معاونت توسعه سرمایه انسانی، با حضور در بهداری شرکت از ۵ نفر از کارکنانی که بیشترین دفعات اهدای خون را در سوابق خود داشتند، تجلیل نمود.